BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, November 20, 2012

kira-kira hari

assalamualaikum reader :)
(uishhh perasan ja aku macam laa ada orang rajin follow blog buruk aku neh ) tiba-tiba rasa rajin mau update blog nie memandangkan aku tiada kerja mau di buat begini laa kejadiannya..okay sekarang aku kira-kira hari mau balik ke kampus setelah sebulan lebih aku bercuti untuk sem pertama xsabar rasanya mau teruskan perjuangan sem kedua..oh ya lupa aku mau share pasal result exam aku untuk sem pertama syukur Alhamdulillah aku lepas suma subjek terutama sekali killer subject ACC106....bersyukur sangat-sangat tau dapat lepas xpayah laa mau repeat paper segala..sedih juga laa xdapat dekan tapi kira ok juga laa kot aku masih dalam 3pointer , aku cuma dapat 3.07 ja..happy juga sebab merasa laa naik pentas untuk sem depan golongan 3pointer tu laa banyak main aku sem lepas online memanjang mau lebih berusaha laa tuk sem depan supaya dapat tu title DEAN'S hahah! sekarang neh tunggu hari ja bila aku mau gerak balik kk tunggu my mama balik labuan dulu laa kot..sengaja mau balik awal sebab mau hang out ngan member lagi di kk besa laa nama pun single lady (upss..mau juga mention ) rindu suda mau belajar nie tau takut cuti lama lama nanti otak berkarat nanti ilmu susah mau masuk susah lagi.. heheh okay laa penat pula jari aku nehh nanti lagi aku post new entry tata ~

0 comments: